Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Πώς τα κρατάς ξεκάρφωτα;




"Όποιος τις νύχτες περπατεί, λάσπες και σκατά πατεί", έλεγε ο παππούς μου...κάτι θα ήξερε.

Ο παππούς μου ο Χρήστος, ναι. Αυτός που μου έμαθε να αναγνωρίζω την αλήθεια και το δίκιο του άλλου, όποιος κι αν ήταν αυτός, αυτός που μου έμαθε για την αντίσταση, για το ολοκαύτωμα.

Ο παππούς μου λοιπόν...Μου μίλαγε για τους διωγμούς των Εβραίων από τον Χίτλερ. Ήταν τότε στα χρόνια της δικής μας χούντας και έκανε και τους παραλληλισμούς του, Κομμουνιστής γαρ... Μου μίλαγε για τις τραγικές ιστορίες των φυγαδεύσεων τους...μου έλεγε πως αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια και τις περιουσίες τους, για τους νεκρούς στα κρεματόρια...

Χωνόμασταν όλα του τα εγγόνια κάτω από το πάπλωμα και μας έλεγε ιστορίες. Ανακάτευε μέσα όλους τους αγίους του, από τον Χριστό ως τον Άρη...Παρθένες και πόρνες όλες τις αγαπούσε και όλες τις δικιολογούσε...Ζωγράφιζε με τα λόγια του έναν καλύτερο κόσμο γεμάτο χαρά, ειρήνη και προκοπή.

Λοιπόν, κ. Αναστάσιε Λ. Καμπούρη, Υποψ. Διδάκτορα Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας/Πανεπιστήμιο Πατρών, ΠΟΥ ΜΠΉΚΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΣΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ο παππούς μου δεν ήταν αντισημίτης, γι αυτό σας παρακαλώ, ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΠΑΠΠΟΥ.

Διαβάστε το παρακάτω κείμενο και άλλα πολλά στην προσωπική ιστοσελίδα του κ. Κοέν

...

Αλληλεγγύη

16.1.09

Φίλτατε κ. Κοέν,

Με αφορμή το άρθρο σας "Ελλάδα και Αντισημιτισμός" http://www.cohen.gr/mdlpg269.htm
θα ήθελα να σας εκφράσω την αλληλεγγύη μου προς τον πρόσωπό σας αλλά και δι' ημών και προς το πρόσωπο όλων των Εβραίων, Ελλήνων και λοιπών.

Κατανοώ την ψυχολογία σας αφού και προσωπικά έχω στοχοποιηθεί. Έχω στοχοποιηθεί απλά και μόνο επειδή είμαι εβραιομαθής. Πρόσφατα, όταν μετέβην σε τράπεζα για να πληρώσω ένα invoice στην Μπανκ Λεουμί ΛεΙσραέλ προς την Ακαδημία Εβραϊκής Γλώσσας, με στραβοκοίταγαν λες και τους είχα σκοτώσει τον πατέρα... κάποιος μάλιστα υπάλληλος πήγε να ψιθυρίσει κάτι και σταμάτησε μόλις αντελήφθη ότι τον άκουγα... Από έγγραφα και τι δεν μου ζήτησαν: προφανώς νόμιζαν ότι τα 31 δολάρια ήταν ... οικονομική βοήθεια προς την Τσάχαλ...

Αγαπητέ κ. Κοέν, οι συμπατριώτες μου είναι αντισημίτες μέχρι το μεδούλι τους. Είναι γενικώς μισαλλόδοξοι μέχρι αηδίας. Λυπάμαι γι' αυτούς και -εάν είναι δυνατό- θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη εκ μέρους τους.

Καταλαβαίνετε τώρα και την σπουδή μου να λάβω το διδακτορικό μου και να σηκωθώ να φύγω από αυτήν την κοινωνία που υποστηρίζει τους τρομοκράτες, τους δικτάτορες, τους παρανοϊκούς, τους θρησκόληπτους και τον ισλαμοφασισμό της Χαμάς.

Σας εύχομαι καλό κουράγιο και πολλή υπομονή, αφού οι επιθέσεις που θα δέχεσθε ως Εβραίος -και ως δημοσιογράφος με γνώση των θεμάτων της Μέσης Ανατολής- θα κορυφωθούν στο εγγύς μέλλον. Μην κάμπτεσθε ούτε να υποχωρήσετε στις πιέσεις του κάθε Αυτιά. Έχετε δίκιο και το καθήκον σας μέσα σε ένα κόσμο αδικίας είναι να το υποστηρίζετε. Εξάλλου, η απάντηση στο κακό της παλαιστινιακής τρομοκρατίας είναι η προσπάθεια του Ισραήλ να επαναφέρει την τάξη, την ασφάλεια και την πραγματική ειρήνη στην περιοχή. "Η εβραϊκή απάντηση στο κακό είναι να φέρει το καλό στον κόσμο" (Talmud, Kiddushin 40a)


με εκτίμηση

Τάσος Καμπούρης


----------------------------------------------------------
Αναστάσιος Λ. Καμπούρης
Υποψ. Διδάκτορας Γλωσσολογίας
Τμήμα Φιλολογίας / Πανεπιστήμιο Πατρών
Αιγιαλέως 61, 25100


...

ΥΓ δικό μου... Κι εμείς μάθαμε εβραϊκά, αλλά δεν κάναμε έτσι κ. Γλωσσολόγε μου...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...