Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Ή εγώ είμαι εκτός τόπου και χρόνου ή εγώ είμαι εκτός τόπου και χρόνου...

Όντως...φεύγει "Ο χειρότερος πρόεδρος στην Ιστορία" των Ηνωμένων Πολιτειών...αλλά βρε παιδιά...μην κάνετε κι έτσι.
...
Χάος...
Ή εγώ είμαι εκτός τόπου και χρόνου ή εγώ είμαι εκτός τόπου και χρόνου...
Δεν γίνεται αλλιώς.

Δεν γίνεται όλοι να το καταλαβαίνουν κι εγώ να μην μπορώ...
Συμπεθέρα μου, δεν γίνεται.

Καλέ εμείς... εδώ στην Ελλάδα, από πότε "τον στήνουμε" τόσο απροκάλυπτα;
Από πότε "τα κατεβάζουμε" με τόση προθυμία;
Από πάντα, θα μου πεις συμπεθέρα...από πάντα.

Καλέ...δε λέω να μη μας ενδιαφέρουν οι πολιτικές εξελίξεις...
No no no...
Αλλά και... We are one: The Obama inaugural celebration...
Ποιος γιορτάζει καρδιά μου, ποιος; Πες μου να του πω χρόνια πολλά... Αλλά μη μου λες με το στανιό να γιορτάσω.
Έχεις δίκιο...θα σπάσει τα μηχανάκια τηλεθέασης... έχεις δίκιο. Έχει δίκιο και η City Press να γράφει, στην παρουσίαση του τηλεοπτικού προγράμματος, "Τι θα δούμε σήμερα;"

Διότι "θα το δούμε" συμπεθέρες, πέραν πάσης αμφιβολίας...
Θα το δούμε, έστω και από περιέργεια...
Θα το δούμε, έστω και για να το σχολιάσουμε...
Διότι θα είναι...πώς το είπε ο ίδιος; Να δεις...πώς το είπε;
Έλα καλέ συμπεθέρα... «η πιο ανοιχτή και περιεκτική ορκωμοσία στην Ιστορία» ...

Mega: Πριν την ορκωμοσία του Ομπάμα Mega: Πριν την ορκωμοσία του Ομπάμα
Τη μεγάλη γιορτή πριν την ορκωμοσία του Μπαράκ Ομπάμα θα προβάλει αυτή την Κυριακή στις 21.30 το Mega, με τίτλο «We are one: The Obama inaugural celebration - Γιορτή πριν την ορκωμοσία του Μπαράκ Ομπάμα». Τα μεγαλύτερα αστέρια της μουσικής θα δώσουν το «παρών»,... με δωρεές ...


Οι Αμερικανοί, βέβαια, δεν είναι κάτι τύποι σαν κι εμάς... ανοιχτοχέρηδες στην ψήφο και κοψοχέρηδες την επαύριο...δεν είναι.

Ο Μπαράκ Ομπάμα, αποτελεί επένδυση στην... υστεροφημία τους. Θα έχουνε να λένε...
Κοίτα βρε κόσμε...κοίτα τι κάναμε εμείς...μέσα στην ρατσιστική υστερία μας...
Κοίτα ποιόν εκλέξαμε για πρόεδρο.


Ένα πορτρέτο του εκλεγμένου προέδρου ...

Ένα πορτρέτο του εκλεγμένου προέδρου των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, σε κόκκινο, λευκό και μπλε, θα κοσμεί εφεξής την μόνιμη συλλογή πορτρέτων της Εθνικής Πινακοθήκης των ΗΠΑ, στην Ουάσινγκτον.
Πρόκειται για φωτογραφία με την τεχνοτροπία του στένσιλ, η οποία θα αναρτηθεί σε αίθουσα της Πινακοθήκης στις 20 Ιανουαρίου, δηλαδή την ημέρα ορκωμοσίας του Ομπάμα.
Η Πινακοθήκη απέκτησε το έργο του καλλιτέχνη Σέπαρντ Φέρι από το Λος Άντζελες, που αρχικά έφερε τη λέξη ΕΛΠΙΔΑ, αλλά στη συνέχεια τροποποιήθηκε και σε αυτό εμφανίστηκαν οι λέξεις ΑΛΛΑΓΗ και ΨΗΦΙΣΕ.
Στη συνέχεια έγινε διάσημο αφού κυκλοφόρησε σε αφίσες, αυτοκόλλητα, μπλουζάκια και κάθε είδους αναμνηστικά.
Η Πινακοθήκη συνήθως αποκτά τις προσωπογραφίες απερχόμενων προέδρων, κάτι που συνέβη και στην περίπτωση του προέδρου Τζορτζ Μπους, του οποίου το πορτρέτο απέκτησε η Πινακοθήκη τον περασμένο Δεκέμβριο.

,,,

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ

...

Δε γίνεται που λες συμπεθέρα, να μου ζητάνε να γιορτάσω γιατί έγινε Πρόεδρος το παλικαράκι, που άλλοτε το παίζει μαύρο και άλλοτε ημίλευκο, και που αποδεικνύεται ιδιαίτερα σιωπηλό στα νούμερα των Ισραηλινών.

Αλλά...ας μην γίνομαι αγενής...το παλικαράκι γιορτάζει και μια και ήθελε να δείξει καλό και "προοδευτικό" πρόσωπο και να τα έχει καλά με όλες τις "κοινότητες", ας του κάνω κι εγώ ένα ΔΩΡΟ*.


*Παρακαλώ, να μην "ανοίξετε" το δώρο όσοι σοκάρεστε από την "διαφορετικότητα" και όσοι δεν αντέχετε το "σκληρό" χιούμορ... Ευχαριστώ.

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...