Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Από τότε που βγήκε το "συγνώμη"...


Ο πρώην υπουργός εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην παραίτηση, παραδέχεται ότι έκανε σφάλματα και διαψεύδει τις φήμες ότι δεν θα είναι υποψήφιος στην Α Δ Αθηνών

Γ. ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ "Ζητώ συγγνώμη για τη συμπεριφορά μου"

Συνέντευξη στον Β. ΧΙΩΤΗ | Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Τέσσερις μήνες μετά την αποχώρησή του από την κυβέρνηση ο κ. Γ.Βουλγαράκης διακόπτει τη σιωπή του για να ζητήσει συγγνώμη από τους οπαδούς της ΝΔ για τη συμπεριφορά του και για τα λάθη που έκανε όσο ήταν υπουργός. Σε μια εκ βαθέων συνέντευξη που παραχώρησε στο «Βήμα» ομολογεί ότι υπέπεσε σε μια σειρά σφάλματα που εξέθεσαν τον ίδιο και την παράταξή του, τονίζοντας όμως παράλληλα πως υπήρξε εύκολος στόχος αντικρουόμενων συμφερόντων.Ο κ.Βουλγαράκης διαψεύδει τις φήμες ότι δεν θα είναι και πάλι υποψήφιος στην Α Δ Αθηνών και υποστηρίζει πως το σκάνδαλο του Βατοπαιδίου δεν είχε καμία σχέση με την παραίτησή του. Ο πρώην απαντά και στα πυρά που δέχεται από υπουργούς και στελέχη της ΝΔ επισημαίνοντας πως κατανοεί την πικρία όσων έχουν χάσει τους υπουργικούς τους θώκους και καταφεύγουν σε υπαινιγμούς.

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΒΗΜΑ
...

Θυμάται κανείς έναν υπουργό στην Ιαπωνία ο οποίος, σε μια παρόμοια περίπτωση σκανδάλου, έκανε χαρακίρι;
Και μετά μου λες συμπεθέρα μου, ότι η λέξη ΦΙΛΟΤΙΜΟ είναι ελληνική...
Θεέ μου σώσε μας και σώσε με κι εμένα γιατί...θα τ'ανοίξω το στόμα μου...θα τ'ανοίξω.

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...