Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

5.09΄ Ώρα Καλοκαιριάτικου μεσημεριού… όχι άλλες τηλεφωνικές πωλήσεις.

.


5.09΄ Ώρα Καλοκαιριάτικου μεσημεριού…

Από το πρωί έχω μαζέψει ήλιο με το τσουβάλι για το Χειμώνα, έχω βάλει ζέστη και στις τσέπες, έχω φορτώσει καυσαέριο και για του χρόνου…

Επιστρέφω σπίτι… ούτε να φάω δεν μπορώ καλά-καλά, κάνω ένα ντους και 5.08΄ ξαπλώνω στην δροσιά της κρεβατοκάμαρας με δυο μαξιλάρια κάτω από τα γόνατα και την ευχαρίστηση να βγαίνει από όλους μου τους πόρους.


5.09΄ χτυπάει το σταθερό…

-Σιγά που θα με αφήνανε να ξαπλώσω, λέω, γιατί έχω στο νου μου κάποια τηλεφωνικά ραντεβού που εκκρεμούν και φαντάζομαι ότι είναι κάποιος από αυτούς.
-Hellas on line, ακούγεται μια φωνή από την ορεινή Θεσσαλία.
Να σας ενημερώσουμε για ένα πρόγραμμα που έχουμε;

-Όχι, απαντώ, έχω conn-x…

Kαι… ω, του θαύματος… ξέρει τι είναι αυτό που λέω, το δέχεται και κλείνει.


Τα νεύρα μου και η διάθεση χαλάρωσης, έχουν πάει μαζί περίπατο.
Θέλω να φωνάξω. Να βρίσω και... να πάρω τηλέφωνο κάποιον να του το πω…


Δεν υπάρχει θέμα, όποιον και να πάρω θα το έχει ζήσει πάμπολλες φορές και σε χειρότερες εκδοχές από την δική μου την σημερινή.
Τέτοια ώρα όμως δεν μπορώ να πάρω κανέναν. Είναι μεσημέρι.

Ανάβω τσιγάρο. Στο σπίτι μου μπορεί να μην μπορώ να ξεκουραστώ, αλλά όλα κι όλα… μπορώ να πεθάνω από καρκίνο ελεύθερα. Δηλαδή… ακόμη και να το κόψω, από καρκίνο θα πάω… ή κριό… ή παραβίαση της ηρεμίας μου… δεν ξέρω.


Δεν είμαι νευρική, μη νομίζεται… απλά σκέφτομαι ότι, εδώ και μερικά χρόνια, 3-5 το μεσημέρι συνήθως, τις ώρες που ο άνθρωπος αποζητά να ξεκουραστεί στο καταφύγιο του σπιτιού του, κάποιοι του βιάζουν την σκέψη με τραπεζοκάρτες, τραπεζομάντιλα, προσφορές τηλεφωνικών εταιριών και ό,τι άλλο βάλει ο νους τους… που ο δικός μας σίγουρα δεν θα βάλει. Γιατί αν αυτό που πουλούν το έβαζε ο νους μας, αν το είχαμε πράγματι ανάγκη, θα πηγαίναμε στα καταστήματα να το αγοράσουμε.

Δεν συνεχίζω…

Έχει πάει 5. 24΄ και παρ’ ότι σε 6΄ δεν θα είναι ώρα κοινής ησυχίας… για τους Καλοκαιρινούς μήνες όμως, είναι ακόμη μεσημέρι.

ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ… ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ;


ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ…





Οι φωτογραφίες είναι από το gatti
και την Κιβωτό των ζώων

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...