Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Παρουσίαση του βιβλίου της Ελένης Λαδιά "Ο Αγαπημένος του Όντος" για την ποίηση του Δ. Π. Παπαδίτσα στο βιβλιοπωλείο της Εστίας


Οι εκδόσεις λογείον και το βιβλιοπωλείο της Εστίας 

σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Ελένης Λαδιά,  
Ο Αγαπημένος του Όντος για την ποίηση του Δ. Π. Παπαδίτσα

Η εκδήλωση θα γίνει το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου και ώρα 12.00 
στον χώρο του βιβλιοπωλείου. 

Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι: 
Ηλίας Κεφάλας, ποιητής - συγγραφέας 
Ελένη Λιντζαροπούλου, ποιήτρια - θεολόγος 
Η συγγραφέας θα διαβάσει ποιήματα του Δ. Π. Παπαδίτσα.

 ******

Το βιβλίο αυτό – στην πρώτη του έκδοση από τις εκδόσεις Imago (1984) – υπήρξε αφορμή γνωριμίας μου με την συγγραφέα αλλά και οδός κατανόησης της ποίησης του Δημήτρη Παπαδίτσα. 

Καρπός του ανταμώματός αυτού υπήρξε η εργασία μου: «Δ.Π.Παπαδίτσας – “Εν Πάτμω” - Θρησκευτικό συναίσθημα και Αποκαλυπτικό μήνυμα». 

Είναι μεγάλη μου τιμή λοιπόν μα και χαρά που προσκλήθηκα να μιλήσω για την συγγραφέα και το έργο της μαζί με τον εκλεκτό ποιητή Ηλία Κεφάλα.

Η παρουσία σας θα κάνει την χαρά μου μεγαλύτερη.

Ελένη Λιντζαροπούλου 


Περισσότερα για τη συγγραφέα και το βιβλίο ΕΔΩ 

Για τον Δ.Π.Παπαδίτσα διαβαστε το άρθρο μου στη ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ 

 


Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...