Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Η μισή μου Πατρίδα… Μάνη















Η μισή μου Πατρίδα...

Μου μοιάζει

Άλλοτε οργιαστική και καταπράσινη

Άλλοτε άγρια

Άλλοτε γαλήνια, παραδομένη στη σιγαλιά

Άνυδρη

Πλημμυρισμένη φλέβες αιωνιότητας

Ο ήλιος εκεί σκίζει την πέτρα

Λιώνει την ψυχή του βράχου

Από τ’ απόσταγμά σταλάζει ανθρώπους,

άλλοτε αγίους και άλλοτε ληστές,

να προσκυνούν το Θάνατο

Η μισή μου Πατρίδα μου μοιάζει

Έχει αρραβωνιαστικό το Χάρο

Στολίστηκε ανοιξιάτικη για το πένθος

Στα κοιμητήρια της μυρμηγκιάζει η ζωή

Στους νεκρούς γιούς της ανασαίνει το τραγούδι


21/4/2009


Τ.




Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...