Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Σύντροφοι... δεν βρέχει.

.


Κι ενώ οι εξελίξεις και το εκλογικό αποτέλεσμα προκαλούν μικρούς σεισμούς στο ΣΥΡΙΖΑ… ως να ήταν πλέον δεδομένα τα αριθμητικά αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων και όχι απλά… δημοσκοπήσεις…


... o μικρός Αλέξης δηλώνει για τον Αλέκο: «πολλά τα αποφασίζαμε μαζί…».


Κοινώς… «Μη μου λες εμένα κυρ-Αλέκο μου ότι μπορεί και να έχω προσωπικές ευθύνες. ΜΑΖΙ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ.»

Κι επειδή εγώ είμαι μικρός και μικρότερος… ΤΑ ΦΤΑΙΣ ΟΛΑ ΕΣΥ… Αμ, πώς;


Κάτι τέτοιο έκανε κι ο Αδάμ όταν εγκαλέστηκε από τον Θεό για το προπατορικό αμάρτημα… «Δεν φταίω εγώ», είπε, «η γυναίκα που μου έδωσες ΕΣΥ φταίει.».


Και ερωτώ εγώ… Είπε ο σ. Αλέκος ότι φταις ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΣΥ;

Μήπως δεν μίλησε για ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ και ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ που έφεραν αυτό το αποτέλεσμα;


Μήπως έχουμε τη μύγα καλό μου;


Μήπως πράγματι δεν ήταν συλλογικές αυτές οι πολιτικές επιλογές;


Μήπως η επιλογή Χουντή ήταν όντως προϊόν «ΣΚΛΗΡΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ» και «ΚΑΠΕΛΩΜΑΤΟΣ» για να φαγωθεί ο Παπαδημούλης;


Μήπως είναι αλήθεια ότι πέσαμε για άλλη μια φορά στην παγίδα των εντυπώσεων και των δημοσκοπήσεων;


Και τελικά, αν θέλαμε ένα πολιτικό χώρο που να εκφράζει την αντιευρωπαϊκή πολιτική, μήπως δεν ΕΙΧΑΜΕ ήδη έναν;

(ξέρετε ποιόν… μην πω και με πιάσουν στο στόμα τους…)


Ο Αλαβάνος πήρε το προσωπικό μερίδιο ευθύνης. Ακόμη και αν υπάρχουν τάσεις αγιοποίησής του, το βέβαιο είναι ότι η παραίτησή του, έστω, θα θορυβήσει κάποιους από το χώρο της αριστεράς.


Μένει να δούμε τη στάση των υπολοίπων… και δεν μιλώ για παραιτήσεις αλλά για ανάληψη ευθυνών και ξεκάθαρο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ.


Να δούμε αν ο ΣΥΝ θα μπορέσει να θεραπευτεί από τον μικρομεγαλισμό που τον διακρίνει…


Αν θα τοποθετηθεί σαφώς εκφράζοντας θέσεις και όχι μόνο αντι-θέσεις για το τώρα και το μέλλον αυτής της χώρας.


Αν θα ξεπεράσει την πολιτική της «ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ» και του «Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΡΕΥΜΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ»…


Όσο για την πολυσυζητημένη ενότητα της αριστεράς… λυπάμαι που το λέω σύντροφοι, πάλι σύριζα πέρασε…



.


Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...