Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Μη βροντοχτυπάς τις χάντρες, αγαπητέ συνδικαλιστή, η δουλειά κάνει τους άντρες…


Ναι, απεργώ σήμερα.

Απεργώ για να υπερασπιστώ το εισόδημά μου και το εισόδημά σου αγαπητέ συνδικαλιστή και όχι την ρεμούλα σου.

Το εργασιακό μου δικαίωμα και το εργασιακό σου δικαίωμα αγαπητέ συνδικαλιστή και όχι την τεμπελιά σου.

Το κοινωνικό κράτος αγαπητέ συνδικαλιστή και όχι το κράτος ωφελιμισμού.

Αυτά τα υπερασπίστηκες τόσα χρόνια εσύ και τώρα… τρέμεις μην τα χάσεις αγαπητέ συνδικαλιστή.

Μπορώ να απεργώ γιατί δουλεύω.

Η απουσία μου από την δουλειά μου έχει αντίκτυπο η παρουσία μου αποτέλεσμα. Γι αυτό μπορώ να απεργώ. Δεν απεργώ στου κουτρούλη το γάμο αγαπητέ συνδικαλιστή, δεν απεργώ για να εκβιάσω, δεν έχω κάνει την απεργία σκοινί κορδόνι. Απεργώ ως έσχατη λύση για να δείξω ότι πιο κάτω δεν πάει, για να δείξω ότι δεν αντέχω άλλο… απεργώ γιατί η Δημοκρατία μου δίνει αυτό το δικαίωμα που είναι ιερό όσο ιερή είναι και η δουλειά μου. Απεργώ γιατί αγαπώ την δουλειά μου και εργάζομαι σκληρά για το καλύτερο αποτέλεσμα, απεργώ γιατί αγαπώ την χώρα μου αγαπητέ συνδικαλιστή.

Με την δουλειά μου και με την απεργία μου θέλω να επιβάλλω τα ίδια ακριβώς πράγματα.

Κοινωνική δικαιοσύνη και κοινωνικό κράτος, ανάπτυξη, προστασία του εισοδήματος των εργαζομένων και των συνταξιούχων, εξυγίανση και αναδιάρθρωση, αξιοποίηση της κρατικής περιουσίας…

Και όχι να προστατέψω την βολή μου αγαπητέ συνδικαλιστή.

Απεργώ σήμερα και θα χάσω το μεροκάματο, αγαπητέ συνδικαλιστή, δεν έγραψα ρεπό για να τα έχω όλα δικά μου… αγαπητέ συνδικαλιστή.

Απεργώ σήμερα γιατί ελπίζω ότι με ακούει η κυβέρνηση…

Ελπίζω ότι, εμένα την ανώνυμη εργαζόμενη, δεν με ταύτισε με τον κρατικοδίαιτο και φερέφωνο συνδικαλισμό σου αγαπητέ συνδικαλιστή.

Ελπίζω ότι ο συνδικαλισμός σου δεν έκαψε κάθε δυνατότητα να έχει αντίκτυπο η απεργία μου.

Ελπίζω ότι η σημερινή δεν θα είναι άλλη μία χαμένη απεργία.

Ελπίζω ότι θα κατέβουν εργαζόμενοι στο δρόμο… αυτοί ναι που αγωνιούν και παλεύουν και ελπίζω ότι οι φωνές τους θα καλύψουν το παραλήρημα το δικό σου αγαπητέ συνδικαλιστή και όλων όσων κατάφεραν να απαξιωθεί κάθε αγώνας και κάθε διεκδίκηση με τις κομματικές τους σκοπιμότητες, τα γελοία τους συνθήματα και τους πολιτικούς και ηθικούς συμψηφισμούς.

Ελπίζω ότι θα απεργήσουμε σήμερα και… αύριο θα δουλέψουμε με ακόμη μεγαλύτερη συνέπεια και όρεξη… αγαπητέ συνδικαλιστή.

Διότι αν δεν είναι έτσι…

Το έχουμε χάσει το παιχνίδι τελειωτικά.

ΥΓ… Εσύ ξέρεις κι εγώ ξέρω αγαπητέ συνδικαλιστή.

Εγώ βέβαια άλλαξα, δεν σιωπώ πια μπροστά στην παντοδυναμία του λαϊκισμού και της προβοκάτσιας σου, σε ξεφωνίζω…

Το κακό είναι, αγαπητέ συνδικαλιστή, ότι αν δεν αλλάξεις κι εσύ θα πατώσουμε μαζί.


Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...