Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Σε πρώτο πρόσωπο...


Οι Μαθητές μου στο Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών Πειραιά.



Με ρώτησαν πρόσφατα: Γιατί διδάσκεις στους Μετανάστες;


Η απάντηση μου ήταν απλή και δεν με ενδιαφέρει ποιους έπεισε...


Διδάσκω την γλώσσα μου στους μετανάστες από αγάπη για την πατρίδα μου.


Βοηθώ στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και φιλίας.


Επιδιώκω να έχω, μέσα και έξω από τα σύνορα της χώρας μου, φίλους και όχι εχθρούς.


Ζω σήμερα στην παγκόσμια κοινότητα του αύριο που ονειρεύεται για τους πολίτες της συνθήκες ανθρώπινης κατανόησης και αποδοχής της διαφορετικότητας.


Σέβομαι την ταυτότητα του "άλλου", γνωρίζοντας τον και τον καλώ ενεργά να με σεβαστεί,

γνωρίζοντάς με.


Όχημα μου στην πορεία αυτή: Η ελληνική γλώσσα και ο πολιτισμός.


Με ρώτησαν, τι νιώθω που διδάσκω ελληνικά στους μετανάστες...


Η απάντησή μου: Ελάτε να δείτε, διότι τα αισθήματα αυτά δεν περιγράφεται με λόγια.


...


Ελένη Λ.




Διαβάστε περισσότερα εδώ:http://asmpeiraia.blogspot.com/ ...



Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...