Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Δώρο-έκπληξη


Σήμερα είχα μια μεγάλη έκπληξη, έχω λάβει ταχυδρομικώς ένα πακέτο της Αθήνας πολύ γλυκό.

Η φίλη μου Αθηνά του blog Santi & athina μου έστειλε ένα δώρο!

Άνοιξα γρήγορα, γρήγορα το πακέτο.

Διότι περιέργεια περιορισμένη δεν έχω, ευτυχώς, άνοιξα το κουτί και είδα κάποιες πολύ σπάνιες καραμέλες, όπως κίτρινα αυγά ορτυκιών! Koumkouat ονομάζονται και δεν τα ήξερα.

Χαρές του ουρανού! Δώρο των θεών!
Πόσο υπέροχη γεύση για τον ουρανίσκο μου!

OYMMMMMM!

ΩΡΕΣ παραμένει η ΓΕΥΣΗ της!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ, ευχαριστώ, ευχαριστώ.
Χάρηκα σαν τρελή και έβαλα την καρτούλα σου στον τοίχο μου!!!

Είστε όλοι και όλες καλεσμένοι να τα μοιραστούμε, έχω ετοιμάσει τον καφέ.
Α! και έχω άλλες μικρές καραμέλες αν προτιμάτε ροζ και μοβ!!

Σας περιμένω!!

Καθώς βρισκόμαστε στην εποχή ποδόσφαιρου: ΙΣΠΑΝΙΑ-ΕΛΛΆΔΑ: 10 - 10 ΣΕ ΑΓΑΠΗ!

VERÓNICA MARSÁ

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...